Gisteren belden ik met united airlines Nederland, voor het toevoegen van het mileage plus nummer van Tycho.
Na het doorgeven van mijn boekingsnummer, zegt de medewerker doodleuk, sorry ik heb geen tickets onder dit nummer staan! deze tickets zijn geannuleerd!!!!!!!!!!!!!!
Je zult begrijpen, mijn hart zat in mijn keel, nog 4 1/2 week te gaan en mijn vluchten zijn geanneleerd! Zegt ze nog doodleuk: ik wil u nog wat vragen stellen voor een enquete, snapt ze dan niet dat ik zwaar in de stress geschoten ben.
Gelijk gebeld met AV voor navraag. De medewerker daar wist al snel te achterhalen dat we een nieuw boekingsnummer hadden gekregen (dit schijnt dus meer te gebeuren). Dit hadden ze bij UA ook kunnen zien (allen die medewerker van mij dus niet!)
Dus om een lang verhaal kort te maken, over 29 dagen gaan we naar de States
We blikken nog even terug.
13 jaar geleden
Ik kan me de schrik helemaal voorstellen. Gelukkig was het vrij snel duidelijk wat er aan de hand was. Nog even verder aftellen en dan zitten jullie lekker in de States !
BeantwoordenVerwijderenGreetz,
Patrice
Wow... ik denk dat ik die medewerker echt door de telefoon zou trekken! Fijn om te horen dat het allemaal meeviel! Fijne vakantie alvast!
BeantwoordenVerwijderen